BigBoyToys.RO : Magazin Airsoft Craiova Online
Home page BigBoyToys.RO








catalog replici in Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO

Accesorii
Consumabile
Replici arme
Servicii
Upgrade/Piese de schimb

producatori in Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO

cumpara bile devil Blaster pentru airsoft de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO

 cumpara replici airsoft ASG de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO  cumpara replici airsoft Classic Army de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO
 cumpara replici airsoft Cybergun de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO  cumpara replici airsoft G&G Armament de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO
 cumpara replici airsoft WE cu gaz si blowback de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO  cumpara replici airsoft SRC de la Magazin Airsoft Online www.BigBoyToys.RO
parteneri

parteneri Airsoft Craiova

Newsletter www.BigBoyToys.RO

Subscribe

Airsoftul a fost dezvoltat in Japonia la inceputul anilor 1950,pentru ca legile locale impiedicau accesul la armele de foc sau neletale. Jucatorii au cautat o alternativa legala de a isi satisface pasiunea pentru arme si razboi si astfel s-au nascut primele replici de airsoft. Fabricantii au pus un mare accent pe replicarea cat mai exacta a design-ului armelor de foc, avand totodata grija ca aceste jucarii sa nu poata fi vreodata modificate pentru a primi sau trage cu cartuse reale.

Airsoftul este un sport modern ce poate fi jucat fie ca simulare a unui conflict militar fictiv, fie ca hobby recreational. Spre deosebire de paintball, cu care are cateva elemente comune, airsoftul se bazeaza pe onoarea individuala a jucatorilor.
Replicile si echipamentul de airsoft sunt copii fidele ale armelor si echipamentelor folosite de fortele armate.
În majoritatea scenariilor, participantii au scopul de a elimina adversarii prin atingerea lor cu bile din material plastic cu diametrul de 6mm lansate din replicile de arme airsoft.
Replicile de airsoft sunt de trei tipuri, din punct de vedere al modului de propulsie a bilei:
a) pe baza de gaz (CO 2, “Green Gas” sau “Red Gas” (propan cu cantitati diferite de lubrifiant siliconic in compozitie, gaz “134a” sau un alt tip de gaz);
b) pe baza de arc (aerul este comprimat, printr-o duza, cu ajutorul unui mecanism cu arc si piston actionat manual), denumite si spring-uri sau spring-ere.
c) cu propulsie electrica (contin sisteme mecanice care folosesc motoare electrice pentru a actiona un piston cu arc (aceste replici sunt cunoscute si ca AEG-uri).

"Skirmish" este cel mai intalnit mod de joc din airsoft. Jucatorii pot folosi metode si mijloace diferite de tehnica militara reala (de exemplu, incarcatoare majorate). Majoritatea practicantilor se imbraca in uniforme iar luptele pot avea loc in orice locatie.

Termenul “Urban”, care face referinta la luptele urbane, este un mod de joc foarte popular. Ideea de baza consta in jucatul in spatii urbane restranse, avand astfel parte de o desfasurare rapida a actiunii si multiple surprize din partea oponentului. Spatiul de joc trebuie amenajat in asa fel incat sa semene cu o o zona de lupta urbana. Pe teren de obicei se regasesc pereti, porti, usi, scari, tunele, diverse deschideri in ziduri si pereti. Modul urban se poate juca atat ziua cat si noaptea. In acest mod de joc, puterea cu care replicile trag poate fi restrictionata, la fel si distanta de angajare, pentru a compensa distantele mici pe care se disputa meciul. Grenadele, minele si alte capcane se dovedesc utile in acest tip de joc, datorita densitatii inamicilor pe campul de joc. Deseori, jucatorii poarta echipament aditional de protectie, pentru a isi apara diverse zone de lovituri si ricoseuri. La unele jocuri chiar se impune un anumit echipament, pe langa regulile restrictive legate de replica.

MilSim, pe scurt pentru Simulare Militara (Military Simulation), combina airsoftul cu elemente militare. Cateva misiuni sunt oferite fiecarei echipe, alaturi de echipamentul de baza :munitie, ratii, baterii, statii radio si alte echipamente. La unele evenimente echipamentul poate fi pus la dispozitie de catre organizator, in timp ce la altele el este adus de fiecare jucator.

Echipele de obicei raman pe teren pana la sfarsitul jocului, intoarcerea lor in zona din afara jocului avand loc doar pentru exceptii medicale sau alte situatii speciale. De obicei, jocurile de simulare dureaza mai multe zile.

Mai putin jucate in Romania, astfel de jocuri se bazeaza pe scenarii ale unor lupte reale din trecut. In acest caz, se urmareste o reproducere cat mai fidela a terenului, a tipurilor de arme folosite sau a numarului de participanti. De obicei astfel de jocuri se organizeaza pentru grupuri mari de jucatori.

Jocurile de airsoft nu sunt limitate la aceste moduri de joc, exista cu mult mai multe moduri de a juca airsoft multe inspirate din jocurile pe calculator: "Capture the flag", "King of the hill" etc.




REGULAMENTUL "SAD BUNNEH 1.2"

**********************************


Pe parcursul acestui regulament, se vor intalni cateva cuvinte specifice, pentru care consider ca este cazul sa aducem si niste

1. Definitii:
Clasa - se refera la rolul pe care il joaca arma+jucatorul. Exista 4 mari clase:
1.a. Infanterist ( =puscas=rifleman) Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te chinui sa ochesti cu catarea sau dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe care ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft.

1.b. DMR ( =designated marksman=tintas) Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul de ochire, joci mai mult pe foc semi-automat si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput sa alegi tintele in functie de prioritati, si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti castiga.

1.c. SAW ( =Squad Automatic Weapon =Heavy weapons guy= mitralior) Toti conteaza pe tine sa tii inamicul sub foc de supresie. Uiti sa ridici degetul de pe tragaci, si consideri ca 4 kilograme reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul. Tragi in orice directie trag si colegii tai.

1.d. Sniper ( =lunetist =sharpshooter) Ai o obsesie pentru headshoturi, intotdeauna cand bate vantul stii cat de departe fata de centrul lunetei o sa cada bila, tragi doar in cine trebuie sa tragi, si incerci sa faci asta fara sa atragi atentia inamicilor

m/s (metri pe secunda)- se refera la viteza. In cazul nostru inseamna viteza cu care o bila de 0.20 grame paraseste replica de airsoft, cand are hop-up-ul dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri cu replica respectiva. Se accepta o abatere superioara TOTALA fata de clasa dorita de pana la 5m/s la 5 lovituri.
Decizia organizatorilor va fi finala. Daca aveti dubii in legatura cu performantele armei proprii si rezultatul la cronograf, consultati un specialist inainte de a veni la event(uri).

Exemplu de masurare:
Pentru 125m/s vitezaza maxima admisa:
Loviturile 1-5: 126 m/s -> OK!
Lovitura 1: 130; Loviturile 2-5: < 125 -> OK!
Loviturile 1-5: 127 m/s -> OUT!


2.Limitari viteza si capacitate arme:
Aceste categorii si distante sunt orientative, si speram ca se va incerca respectarea lor. Nimeni nu este obligat sa vina la airsoft cu o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o diferenta vizibila cu ochiul liber.

A. max 110 m/s - orice clasa, Minimum Engagement Distance 1m, incarcatoare cu capacitatea maxima Mid-Cap
B. max 110 m/s - SAW, MED 1m, orice fel de incarcatoare

C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m, incarcatoare cu capacitatea maxima mid-cap
D. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 7m, orice fel de incarcatoare

E. 125 - 140 m/s - DMR, long arm, semi-only, low-cap sau bolt action, MED: 15 m
F. 125 - 140 m/s - SAW, MED 15m, box/drum/cmag only
G.140 - 160 m/s - D2 semi auto snipers, semi auto, MED 25
H. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25

Cu alte cuvinte, jucatorii pot sa-si aleaga rolul si restrictiile asociate:

Puscas - incarcatoare cu capacitate maxima Mid-cap
P1. max 110 m/s, Minimum Engagement Distance 1m,
P2. 110 - 125 m/s, MED 7m

SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s - SAW, MED 1m, orice fel de incarcatoare
S2. 110 - 125 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare
S3. 125 - 140 m/s - SAW, MED 15m, box/drum/cmag only

DMR - Arma lunga, low-cap, semi-auto only
D1 Arma lunga, nu se accepta SMG
Incarcator: low-caps/midcap
Lungime minima a tevii externe: 18 inches/45,7 cm fara a include flashhider, amortizor sau prelungitor de teava. Masuratoarea se va face de la 'fata' magului pana la sfarsitului tevii externe, la filet daca exista.
Obligatoriu dispozitiv optic cu magnificare pe replica minim 2x.
Obligatoriu side-arm cu viteza <110m/s
Viteza 125 - 140 m/s, MED: 15 m, semi-auto only


D2 Snipere semi-automate
Acceptat doar replici de: Barrett (M82-M99), PSG-1, M14 EBR
Incarcator: low-caps/real-caps/mid-caps modificate sa aiba maxim 30 bile utile, sa nu se poata fizic baga mai multe bile in el.
Lungime minima a tevii externe: 18 inches/45,7 cm fara a include flashhider, amortizor sau prelungitor de teava. Masuratoarea se va face de la 'fata' magului (marginea magului dinspre teava) pana la sfarsitului tevii externe, la filet daca exista.
Obligatoriu dispozitiv optic cu magnificare pe replica minim 3x.
Obligatoriu side-arm cu viteza <110m/s
Limitare single-fire-only fizic sau din Mosfet
Viteza 140 - 160 m/s, MED: 25m, semi-auto only

Lunetist - bolt action
L1. max 110 m/s, MED 1m, bolt action only
L2. 110 - 125 m/s, MED 7m, bolt action only
L3. 125 - 140 m/s, MED 15 m, bolt action only
L4. 140 - 170 m/s, MED 25m, bolt action only

SAW (B, D si F)
Incarcator: High-caps de tip box, drum sau c-mag pentru autenticitate, se pot folosi si high-caps standard, optional( mai putin pentru clasa S3 unde drum/box/cmag este obligatoriu. Bipodul este OBLIGATORIU pentru toate armele considerate SAW/LMG.
Replici considerate SAW-uri in momentul de fata, sunt urmatoarele:
- Stoner 63(XM22)/Stoner 63A(XM22E1) LMG
- FN Minimi/M249 PIP/M249 Para/M249 SPW/Mk 46 Mod 0/ Mk 48
- M60/M60E3/M60E4 (Mk43 Mod 0/1)
- PKM/PKP (nu exista varianta airsoft in momentul elaborarii acestui regulament)
- RPK/RPKS/RPK-74/RPKS-74/RPK-74M (derogare datorita lipsei PKM/PKP. odata ce apare unul din acele modele, RPK-urile vor fi limitate la S2- LMG la fel ca si Mg36)
Capacitate de foc: full auto

DMR (D1, D2)
Incarcator: low-caps
Lungime minima a tevii-45,7cm
Capacitate de foc: doar SEMI
Obligatoriu dispozitiv optic cu magnificare pe replica minim 2x(D1)/3x(D2)
Obligatoriu side-arm cu viteza <110m/s
Limitare single-fire-only fizic sau din Mosfet (D2)

Puscas1 (P1):
Incarcator: capacitate maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 110m/s

Puscas2: (P2)
Incarcator: capacitatea maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Lungimea minima a tevii-20cm
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 125m/s

Sniper (L1-L4):
Incarcator: Real cap, sau cat mai apropiat de real cap
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: doar SEMI (cough, daca se poate numi asa)
Viteza maxima: 170m/s
Numai pusti Bolt action, replici ale sniperelor reale

PS: Regulament utilizat de comunitatea airsoft

 

 

NOTA:
Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii oficiali; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Fotografia afisata are caracter orientativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Fiecare produs beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau reprezentantul oficial.

Copyright ©. All rights reserved.

Viziteaza magazinul BigBoyToys.RO pe ShopMania